Tuesday, January 20, 2009

aku dah benti keje

ramai yang tau aku keje kat burger king kat highway skudai tu kan.skung aku dah brhnti lah dowkk.kalo aku x brhnti keje aku rasa blog ni tak ada kot.sebab 24 jam aq dduk dpan kompter.hehe.aku brhnti sebab sprvisor kt stu gila2 belaka.yang sorg ni nama naziemah.nak jadi laki.rmbut macam laki.pendek dok rmbut die.kalah rmbut aku.pstu hisap rokok.die pnya style sng kata suma macam laki.yang x bleh blah die ade awek dokk! aku pn xdew awek.aku rasa die pmpan tau pew yg pmpan 'nak' dokk.haha.aku bnci die sbab die bajek power and gila kuasa.msa tu aku tngah wat burger.biasa r baru bljar.aku men buat jewk.bnyak gila plak tu.haha.aku rasa kalo aku keje kt stu 1 taon dh ttup sebab bankrupt ada aku.spatut nya kna ikut level.brapa bnyak kna wat burger.kan aku baru bljar ngn xdew spa sruh aku tngok level jdah halal tu pn.pstu c naziemah ato nma laki die eim tu pn tngok asl burger brlambak smcm jewk.die sound aku sruh tngok level tu.aku pn ckap r ni tarikh bila pnya.tarikh zman batu pnya dsmber bila ntah aku x ingat.pstu die dah bngang trus cakap 'siapa manager kat sini?' dah lah sound dpan crew2 lain.bpak r mke aq mcm dah jtuh bwah lntai.yang sorg lagi nama die yana.nma btol die aku x tau sapa.orang nya kcik jewk.aku bsar 2 kali gnda dri die.tapi mlut mak ai macam pondan jalan susur.cibai suma kluar.sound org dpan custmer.nsib bek aku x kna.crew2 lain pnah r.bukan sebab tu aje aku nak brhnti.lagi pn bpak aku sruh bljar kmpter jdah halal die r.pstu sruh mek lsen.mlasss siak.hah! jngan lpe burger king tu america pnya! haha.

No comments:

Post a Comment