Thursday, January 22, 2009

nak kew xnak hek??


ape yang nak kew xnak tu? haha. akak aku ato lbih dikenali sbg kak T sruh trun KL jaga ank dia.sbab ape aku x tahu.yang mak bpak aku smngat nak jaga.biasa r org tua syg sngt ngn cucu dia.aku mcm mlas siak nk g kl.bukan x best cuma nak jaga anak akak aku tulh.dgn nak cebok tuuuut dia.bau dia!perghhh mmg kasi.lpas tu asyik2 nak susu.kena layan dia tngok anjing biru tu(blues clues lahh). hah! tu takpa.aku pling bnci ngn crita wonder pets.apa yang penting!kerja sama! sngal lah.lpas tu dah lah kuat mkan.pntang nmpak aku mkan.nnti dia buat muka cute smbil tnya aku 'pak chu makan apa tu? nak sikit'.terbantut siak aku nak mkan.

dulu aku pernah jaga dia 2 bulan.father dia r.msa tu aku fikir aq mcm dh kwin jewk.mcm jaga ank dah.bagi mkan suma.msa tu bibik akak aku blik indonesia.sbab bpak dia mninggal.nsib bek time cuti sekolah.duit aku time tu mmg bnyak gle.mcm jadi ank dato skjp.hahak.akak aku payung duit.mmg brbaloi r cebok ass ank dia dpt duit bnyak gle.hahak.

aku harap kali ni brtmbah lagi duit aku jaga ank dia.;p mungkin ni skjp je kot.mak bpak aku sruh bljr pew jdah r.ikut jelh ckap diorg.mungkin aku ckap nak kot kalo akak aku offer stu jam rm5.hahak.haihh

No comments:

Post a Comment